ارائه خدمات درمانی به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ زائر در ایام اربعین  

مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر گفت: گروه جهادی پزشکی شهدای بندر ماهشهر در ایام اربعین به بیش از ۶هزار ۵۰۰ زائر در مرز خدمات درمانی ارائه داد.  

علیرضا احمدپور مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر گفت: درمانگاه شهدای بندر ماهشهر بیش از ۱۰ سال است که تحت مدیریت فرمانداری شهرستان در موقعیت قمر بنی هاشم مستقر و نسبت به ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدلله الحسین (ع) در مرز شلمچه می‌پردازد، امسال با کمک کادر درمان خود توانست از مجموع ۷ هزار زائر مراجعه کننده به این مرکز به بیش از ۶۵۰۰ نفر ز‌ائر خدمات درمانی ارائه دهد که ثبت این رقم آمار خیره کننده‌ای بود.

او افزود: اربعین پارسال بنیان‌گذار اربعین امسال برای درمانگاه شهدای ماهشهر محسوب می‌شود، چرا که کار کلاسیک، استاندارد وحرفه‌ای با یک مکان استاندارد از ۲ سال پیش رقم زده شد.

مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر ادامه داد: امسال بعد از تصمیم ستاد اربعین شهرستان بندر ماهشهر و به دستور فرماندار به گروه پزشکی شهدای گمنام، فعالیت و هماهنگی‌ها از خرداد ماه شروع شده و در تاریخ ۱۱ مرداد امسال مستقر و چینش درمانگاه انجام و از ۱۵ مرداد کار خدمت رسانی شروع شد، به طور حتم درمانگاه شهدای گمنام بندر ماهشهر اولین مرکز درمانی است که در ایام اربعین شروع به فعالیت می‌کند و تاپایان این ایام هم مشغول به خدمت رسانی است.

آقای احمدپور افزود: این درمانگاه از سال۱۳۹۳ تاکنون تحت نظارت و با مجوز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اداره می‌شود.

او می‌گوید: گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام در این درمانگاه با مشارکت منطقه سوم دریایی ندسا و هیات رزمندگان ماهشهر، بسیج جامعه پزشکی بندر‌امام‌خمینی (ره)، بیمارستان نفت، مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور، مدیریت پتروشیمی بندرامام (ره) و قرارگاه امام علی (ع) بندرامام به زائران آن حضرت به صورت شبانه روزی خدمت رسانی کرد.

به گفته مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر، امسال طی توافقاتی که با مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان انجام شد به غیر از همکاران خوزستانی مهمانانی از دیگر استان‌های تهران، شیراز، مرکزی، قم، و سمنان نیز داشتیم.

آقای احمد پور گفت: گروه پزشکی شهدای گمنام در طول سال طبق تقویم ترسیمی طرح‌های سلامت برای مردم بی بضاعت اجرا می‌کند، اما خدمات در درمانگاه شهدای بندر ماهشهر در مرز شلمچه را به مثال گل سرسبد فعالیت‌های خود می‌شمارد.

او افزود: درمانگاه شهدای بندر ماهشهر با کمک دارویی مراکز درمانی نفت، تامین اجتماعی و کمک‌های غیر نقدی مستقر، تجهیز و خدمت رسانی می‌کند، همچنین از تمامی کسانی که به این درمانگاه برای ارائه خدمت رسانی بهتر کمک کردند قدردانی می‌کنیم، تمام مواکب و خدام مستقر در موقعیت قمربنی هاشم (ع) در کنار درمانگاه وکادر درمان بودند امیدواریم با کمک همه مردم ومسئولین مسیر اربعین هرسال پربارتر وتسهیل‌تر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.